en dag kvar till fredag

och nu var det äntligen bara en dag kvar till det är helg.
Fick precis springa ner och svara i telefonen, det var en jätte konstig kille som ringde. Han var helt mysko, jag sa hallå och han sa hej sen var han bara tyst. Sen sa jag hallå och då sa han hejsan. Sen till slut frågade han om den förnats någonting var hemma och ja sa nej. Han frågade sen efter mobil (till man pappa) och han lät så konsitg och ganska läskig faktiskt.
En annan nyhet JAG HAR FÅTT MINA SKOLFOTON!!!!
Jag var närvös för jag inte skulle bli bra på fotona. Men blev okej kan jag säga, jag har blivit värre.....
Sen har jag också fått veta mitt resultat på no provet (fick egentligen veta igår) och jag fick MVG.

Men i alla fall idag ska jag ju på träning med tess och jennie som jag sa tidigare, blir step up basic. Så jennie kommer kvart i 6 till mig. Vilket är om eller ni kan räkna själva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0