Fridas attitydmodell 2009

När jag precis hade slutat skolan för dagen och frida och jag var på väg hem så ringde någon med dolt nummer. Trodde först det var tess eller jennie men det var det inte. Det var någon från tidningen FRIDA som ringde angånde Fridas attityd modell 2009. Jag hade sätt en annons om det i frida tidningen och skickat in lite bilder på mig själv. Tänkte att det vore en rolig sak, men jag förväntade mig aldrig att komma med.
Hon i telefonen sa att jag var en av de 15 som hade valts ut och hade chansen att vinna. Samtidigt som hon pratade så frågade frida vem det var och sådana saker, så det var svårt att koncentrera mig på vad hon sa i telefonen. Jag trodde först att någon kankse skojade med mig. Men senare när jag tittade min mail hade jag fått ett brev från henne. Så inte den här torsdagen men nästa så ska jag fotograferas.
Det är från 8-12, så jag måste ta ledigt från skolan. Ditt ska jag komma osminkad och med blå jeans, höga svart klackar och ett vitt linne. Är väldigt närvös men samtidigt väldigt glad. Har aldrig gjort någon sådant tidigare.
Hoppas det kommer att gå bra. Ett litet problem är bara att jag inte har ett par höga svarta klackar.
Men det ordnar sig säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0