hejsan

ja igår skulle jag ju åka och klippa mig (med min mamma och harald) och handla vinterskor. MEN Så blev det inte!
Vi började bråka om en sak mamma, jag och Harald och det slutatde med att jag började gråta, var inte alls roligt och jag blev väldigt ledsen. Så sen var jag ledsen för det som hade sagt och hänt och jag kände inte alls för att göra något med kompisarna den kvällen som vi hade bestämmt från innan. Blev inte heller att vi åkte och handlade heller. Eller harald och mamma gjorde det i alla fall, och jag stannade hemma.
Men idag åkte vi och shoppade. JAG KLIPPTE äntligen mitt hår. Fick mycket krititk från frisörskan att jag hade slitet hår. Blev ganska nöjd faktiskt hur det blev. Köpte också några klädesplagg. Vi åkte till kista förästen.
Så nu ska jag börja prova det jag köpt och sen kanske ta ett bad (fryser jätte mycket) eller titta på tv.
Har också ätit kanelbullar, som att det är kanelbulensdag idag.
Idag är det också one tree hill och top model 12 och det ska bli roligt att se.  Så imorgon är det skola som jag inte ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0