länge sen

nu har jag inte bloggat på ett tag och det har bara hänt så mycket. Jag har nu inte berättat men igår så åkte jag till mitt landställe, som ligger på öland. Jag vaknade kring halv 11 steg upp och åt frukost sen började jag packa och sen helt plötsligt skulle vi åka. Och jag fick skynda mig skit mycket för att hinna men jag hann :)
Nu är jag på öland i alla fall, här nere händer det inte så mycket faktiskt. Mamma, pappa och harald har gått över till grannarna bara för att säga hej igen. Vilket jag inte orkar hänga med på.
Funderar på att dra hem litte tidigare de andra ska typ hem på lördag. Vi får se......
När vi kom igår var jag jätte trött vilket var jätte konstigt som att natten innan sov jag 10 timmar. Kanske berode på åksjuks tabletten jag tog, det sotd på baksidan att man kunde bli trött av den. Blev i alla fall en tidig kväll för mig.
Sen på morgonen övningskörde jag lite och det var jätte roligt är faktiskt väldigt bra på det :P
Vet ej vad som händer ikväll för mig, mamma och jag hade en fundering om vi skulle åka till Kalmar eller Borgholm för att shoppa (fast egentligen har jag typ inga pengar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0