magsjuk?

igår när jag kom hem mådde jag illa. Sen blev det värre och sen klockan tio så spydde jag. Inte roligt. Sen trodde jag det var över och gick och la mig. Jag mådde fortfarande inte bra men somnade ganska snabbt. Sen typ klockan 12 så vaknade jag med ett ryck och spydde typ upp allt från dagen jag hade ätit. Mamma kom in till mig och hon sa då att jag inte kunde gå till skolan som att jag kunde vara magsjuk och spy igen. Så idag blev jag hemma. Hela mitt rum luktar kräk, vill inte gå in i det. Man blir så illamående bara man känner lukten av det. Imorse kände jag mig dålig och hade ont i magen. Men sen åt jag lite frukost och det hjälpte.
Men jag har inte spytt mer idag, så det blir nog skola imorgon. Känner mig också lite mer utvildad. Var helt slut efter att jag hade spytt sen andra gången. Så nu sitter jag här i soffan och ser på "Fool´s gold". Såg den på bio förut med kompisarna men nu går den på canal comedy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0