spinningen

känns nu efteråt väldigt skönt att ha motionerat. Blev ett ganska jobbigt pass, jag har inte tränat på ett tag så kanske därför som det känndes lite extra jobbigt. Vi ska nog göra om det nästa vecka också.
Kallt var det i alla fall när vi skulle åka hem. Jag frös jätte mycket jag kände inte mina fingrar.
Och sen när vi var påväg hem från sollentuna simhall, i rondellen, så såg vi att en bil körde typ över en cyklist. Men han klarade sig tror vi och blev inte skadad allvarligt. Vi åkte ett extra varv i rondellen för att titta om man var okej. Och det var han.
Så nu är jag hemma och har både ätit och duschat.
Såg också på hemvägen att desperate housewifes börjar den 6 oktober!!!
Vilket är väldigt snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0