tidig dag

slutat idag klockan fem i 2. Vår lärare på elevens val var sjuk, så vi utvärderade discot och sen gick vi hem. Kändes skönt.
Nu är det 3 dagar kvar inna jag ska fotas för Frida tidningen. Fast det är ju inte säkert att jag kommer med i tdningen alls. Hälften går vidare till tidningen och andra hälfen vinner en fotografering i stockholm med stayling och fotning. De som kommer med i tidningen kommer alla att få rösta på, och den som får mest röster vinner. Och vinnaren får många priser. De som inte vinner får också priser. Vågar inte hoppas på någonting...
Är inte jätte närvös faktiskt. Jag funderar bara på om jag ska ta ledigt hela dagen eller inte. Fotograferingen slutar klockan 12 och sen måste jag ta mig själv kommunalt hem. Vet ej hur lång tid det kan ta. Men jag gissar på att jag kommer att ta ledigt hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0