tidigt

ja som ni ser är jag redan hemma. Det blev en jätte tidig kväll hos tess. Vi hammnade framför tess tv med glass och läsk och såg på idol. Roligt, många kommentare blev det om deltagaran. Alcia dök aldrig upp tråkigt nog.
Vi gick hem tidigt för att frida hade inte skrivit klarat sin bokredovisning och behövde göra det och skicka den innan idag. Frida skulle också typ gå upp klockan 6-7 tiden imrogn för att hon behövde vara på stallet klockan 8, tror jag det var. Så frida ska gå upp den tiden på sin födelsedag.
Frida och jag skulle ju göra sällskap hem och jag ville inte gå själv hem i kylen, så jag gick när hon gick. Tess åkte också då, hon skulle till sin mamma och vi var hos hennes pappa.
så nu ska jag gå ner och titta lite på tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0