torsdag

nu är det ny månad, oktober. Frida fyller år om två dagar. Och det är helg om en dag, jippie :)!!!!
skolan gick bra. Inte en så jobbig dag idag faktiskt. Imorgon har vi två timmar matte, som att vi såg på en film förra veckan på engelska. Det gjorde att vi behövde dra över på matte lektionen som var efter engelskan. (Fast jag var ju borta)
Så jag undrar hur det går.......
Idag ska jag, jennie, hedvig och alicia på spinning. Det ska bli skit roligt känner verkligen för att träna, har massor av spring i benen. Jennie kommer att hämta mig klockan tjugo över 5 och sen åker vi till runstigen där vi ska träffa hedvig och alicia. Jennie och jag lärde oss förra gången att om man vill ha bra platser måste man komma i tid eller till och med lite tidigare.
Ska också göra påfyllning på mitt kort. Alla mina 10 gånger har gått ut. Så jag får inte glömma att ta med pengar ;)
Passet är 50 minuter och det blir ett pass med vuxna. Som att är man över 14 så tränar man med vuxna och det är vi ju. Eller nja, nästan;)
Ska nu gå ner och äta lite mellis blir nog yoghurt med flingor, har blivit en favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0