23 september

nu har jag packat lite saker som ska med till Öland. Åker ju imorgon eftermiddag. Ska gå typ kvart i 1 från skolan och sen tar harald och jag först bussen till norrviken och sen tåg till älvsjö. Där min pappa jobbar. Min mamma kommer också att hoppa på tåget typ i Helenelund tror jag att det var. Sen blir det 6 eller 7 timmar bil. Kommer inte ihåg hur lång tid det tar, men det känns alltid när man åker ditt ner som att det tar flera år!!!!!
Kom nu också precis på att jag borde ta med några filmer, så att jag (och harald) kan se på film i bilen, tack och lov för dvd i bilen. Problemet är bara att Harald och jag aldrig vill se samma film, det blir alltid bårk om det. Jag är i alla fall glad för att vi har två dvd skärmar, så att vi inte var tvugna att dela på en.
Sen är det också prov imorgon, närvös, man hoppas bara det går bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0