9 september

Fick idag veta av våran elevens val lärare att vi har fått kakorna vi har beställt. Så vi fick med oss typ 9 paket hem, så nu måste man typ börja sälja. Vi måste ju få in pengar till våran resa till spanien med internationella gruppen. Men egentligen ska vi typ sälja 20 stycken var, så det blir jobbigt tycker jag. Vi säljer väl godis och kakor, jag ska själv köpa minst ett paket. Frågan är bara vilket alla ära ganska goda.
Enligt det förelaget har vi blivit stamkunder hos dem, men vi har bara sålt kakor/godis för dem en gång och det var förra året. Vi ska sen tydligen sälja underkläder, t-shirt och sånt från New body.
Jag själv gillar inte och gå runt och knacka dörr men jag vill ju jätte gärna åka till Spanien ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0