hemma från hudik

kom hem igår orkade ej skriva då var helt slut. Slängde mig i soffan tittade på en film jag köpte på marknaden i hudiksvall. Köpte inte så mycket på marknaden, några filmer, ett par strumpor, lite godis och så vann jag en nalle ;)
ingen rolig bild därefrån
nästa helg blir jag hemma men helgen därpå drar jag ner till öland till landetstället. Så ska ta ledigt på fredagen den veckan så att vi kan åka på torsdag kväll.
idag var det ju skola, tråkigt nog, som inte var så roligt. Vi har nu fått veta att vi ska sälja kakor på elevens val så att vi ska kunna åka till spanien.
Har inte så mycket mer att skriva är så jäkla trött, borde titta på datorn på kurs för street dance för alicia och mig. Men hörs så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0