ingen mer pluggning!!

Nu har jag gått igenom so en gång till. Och det känns riktigt bra, kan de flesta. Ska nog inte plugga mer idag, känner att jag är helt trött i huvudet. Blir ONE TREE HILL sen klockan 6 och TOP MODELL 12 klockan 7.Ska bli roligt och skönt.
Vill inte att det ska bli måndag igen och en ny vecka, orkar bara inte. Men det som är skönt att jag bara går till på torsdag eftermiddag, har tagit ledigt på fredag och torsdag eftermiddag som att vi ska till Öland. Så där blir jag nästa helg. Så det känns skönt, att inte behöva gå 5 dagar.
Blir väll inte så roligt att åka bil typ i 6 timmar med Harald bredvid mig i baksätet. Gillar bara inte att åka bil långt, blir bara alltid åksjuk....



Jennies land ett år sedan. Det är nu man bara önskar det var sommar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0