länge sen

ja har inte skrivit på ett tag. Har varit mycket i skolan och jag har inte heller känt mig så bra. Mycke läxor i alla fall. Har ett so prov till på måndag så jag har suttit och pluggat ett tag nu. Går ganska bra faktiskt. Sen på torsdag har vi ännu ett prov men i no, atomer och molekyler och sånt. Sen faktiskt på torsdag kväll åker jag till Öland om jag inte har sagt det tidigare. Tar alltså ledigt på fredag och lite på torsdag eftermiddag. Så då är vi där över helgen. Min morbror kommer också vara där, han ska typ laga någonting med något fönster (kommer inte ihåg hur det var)
Så ikväll ska är vi bjudna till en familj i Danderyd, men jag vet inte om jag ska med. Är ganska slut och trött, så vi får se om jag följer med eller inte.
Så nu skinner solen ute och det känns så tråkigt att behöva plugga i sånt här väder. Ska nog gå ut och sätta mig i solen ett tag.
SEE YOU LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0