måndag

nu har jag skrivit på engelska frågorna som är till på torsdag. har några kvar, men fattade inte dem. Kriss och jag tog typ båda komp från elevens val och gick hem till kriss och satte oss och tittade på "the life of David Gale" som vi båda hade missat pga att vi var bortresta. Hon i göteborg och jag på ÖLand. Jag tyckte att det var en jätte bra film och den var verkligen spännande och den var så sorglig i slutet. då de avrättade honom.

Vi fick också först besök efter halva filmen utav att alicia, felicia och towe kom förbi. De orkade typ inte fota mer ute eller någonting sådant och gick hem till kriss, där de också tog en macka och såg en halvtimme film med oss. Sen var de tvugna att gå. Senare kom jennie, hedvig och therese förbi med sinna moppar. De hade varit och satt upp lappar på norrviken skolan och typ runan om discot vi anordnar för 4 och 5:or.
Vi precis veta att jag måste jobba den kvällen. Alltså måste jag vara där och ordna på en fredags kväll klockan 7-10.
JOBBBBBBIGGGT!!!!!
Slog också vad med tess, frida och kriss om att ingen av dem kunde börja gråta. Men kriss lyckades faktiskt så nu är jag skyldig henne 20 kr, snyft
ska nog snart gå ner och så svenska hollywood fruar (jag, johan och matilda fick göra en redovisning om varför vi är emot vad anna anka säger och tycker)
Hoppas bara teven är ledig, ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0