onsdag

nu har entligen halva veckan gått och jag är glad. Idag var det orientering för 4 till 9. Jag var ledare i min grupp fast vi var bara fem stycken med mig. En stog i köket och två stcken hade bytt grup. Det gick i alla fall bra. Vi orienterade i viby. Vi träffade på tess grupp efter typ 20 minuter sen gick vi med dem resten av tiden. Tess hade värdens jobbigaste person i sin grupp, oscars lillasyster. Hur hobbig som helst
Men nu var i alla fall den saken klar.
Har precis suttit och ätit mellis och sätt på ensam hemma-lost in new york. Borde börja skriva lite mer på svenska men orkar inte.
Tror ej jag har sagt dem men jennie och jag ska och träna ikväll. Core blev det, för er som inte vet tränar man då mage och rygg ;)
Det är bara 30 minuter men det är i alla fall någonting. Sen imorgon blir det spinning, hedvig skulle nog också följa med då. Så jennie kommer klockan fem över sex och hämtar mig med moppen, sen åker vi till sollentuna simhall.
Vi ska få tillbaka våran kondition igen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0