30

Jag fick väldigt bråttom i morse och jag var nära på att missa bussen, men jag hann :)
Första lektionen var spanska som jag tycker är dööö enkel. De är allvarligt tråkigt att repetera. Jag vill lära mig nya verb och grammatik men nej de ska vi tydligen ej göra. Visst lär man säg lite nya verb men inte många. Jag låter säkert som en nörd nu. Men jag vet ju inte, vi kanske ska gå igenom sådana saker senare :P
Sen hade vi svenska och de gick väl bra. Vi gör typ inget på lektionerna känns det som. Idag fick vi sitta och diskutera/fylla i ett papper om böcker vi läste när vi var små!? Vad lär jag mig av de ? :O

Vi hade också gympa som sista lektion och då regnade det. Men nej vi ska inte få vara inne för de, ut i regnet ska vi. De blev frisbee vilket kanske inte är min starka sida men de gick bra och var roligt. Vi fick också veta och vi ska bada på torsdag morgon. Vi ska trampa vatten i 12 minuter!!! Vad fan tänker dem på, man kommer ju att dö av kyla. Vi får se hur jag ska överleva det. Jag kommer bara att bli mer förkyld!!!
Vi har också fått vårt första prov som är om exakt 1 vecka. Jag känner att jag inte alls har lärt mig mycket så de blir plugg i helgen :( Spanska och matte och har vi också fått "/

Nu sitter jag här och känner att jag borde träna men jag har inte orkat och mått bra för de. Min förkylning är inte så bra och jag känner om jag tränar kommer jag bara att bli sämre. Så jag har avstått ett bra tag nu. Vet ej vad jag ska göra. Ska jag träna lätt annars ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0