Happy :)

Hallå bloggen!
Jag vet att de var länge sedan jag skrev men nu börjar jag i skolan snart och då kommer jag igång med bloggen.
Snart är ju sommaren slut och de är ju såklart inte roligt men de har varit en skit bra sommar i alla fall :)

Dagen har spenderas med Alicia och Jennie. Vi drog in till Blackeberg och besökte deras gymnasium eftersom att Alicia ska börja där imorgon. De var skit fint och bra och hon kommer säkert trivas jättebra där. Men vi gick typ in i skolan vilket mina fina vänner tyckte var väldigt pinsamt, men de gick ändå bra. Så nu vet Alicia vart hon ska gå imorgon :)
Efter de drog vi in till gamla stan och fikade på ett jätte gulligt fik. Så där satt vi ett tag men sedan drog vi vidare till hörtorget för lite shopping :D En almanacka åkte hem i väskan. Så nu sitter jag här och skriver ner roliga saker som jag har framför mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0