hear I´m

Imorse blev det väldigt stressigt. Jag, Jennie och Hedvig skulle be ge oss till Alicia, som var i Balckeberg, för att få höra allt om hennes skola. Vi missade tåget typ i sista sekunden, vilket var väldigt irriterande. Men that is life. Vi fick åka med nästa tåg istället och vi mötte upp Alicia i Alvik. Där hände de en del. Alicia satt redan på tåget vi skulle hoppa på, så vi bestämde att hon skulle sticka ut huvudet och visa var hon var och sen skulle vi gå dit. Men Alicia klev av med hennes andra skolkompisar och jag råkade gå på tåget. Vilket var väldigt pinsamt, fick inte heller träffa Alicias klasskompisar som jag skulle velat gjort :(
Min mobil fungerade inte heller att ringa eller att sms på, så jag fick lite panik. Men de löste sig i alla fall :D
Vi åkte med tunnelbanan ganska länge och Alicia berättade hur allt var och de tog ett tag :P
Sen drog vi till Hedvig och käkade lunch. Där åt jag en av dem tjockaste hamburgarna jag någonsin ätit :)
När jag kom hem från Hedvig drog jag ut och sprang. De var väldigt segt att springa idag men jag lyckades springa cirka 4,5 km :)

Nu har jag förberett allt till imorgon, så de känns väldigt skönt. Jag börjar gymnasiet för er som inte vet. Men jag är inte så nervös som jag trodde jag skulle vara men de kommer säkert imorgon :S
Ska gå och duscha nu i alla fall och sen ska jag försöka att ta det lugnt. Kanske blir en film eller så :)

Kommentarer
Postat av: jennie

dåligt med uppdateringar flicka lilla! skärpning! :)

2010-08-23 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0