2 feb

Hej hej
Nu är jag hemma igen eller vi kom hem igår. Det var väldigt roligt men väldigt kallt. Vi bodde i små rum, 4 och 4. Backarna var bra, det blev att man åkte mycket pist of vilket var väldigt roligt. Buss resan var däremot inte lika rolig. Vi satt i bussen i 12 timmar!!! och vi skulle ju också sova på bussen. Det var först väldigt läskigt att sova i bussen och obehagligt. Men man vande sig till slut och fick i alla fall lite sömn.
Vi kom hem igår från Kittelfjäl klockan halv 6. Så pappa fick hämta mig och Hedvig i Rotebro. Jag somnade på direkten när jag kom hem och sov till 12, då pappa väckte mig. Hela den dagen var jag helt borta, så trött var jag. Blev att jag gjorde so och slappade. Märkte också att jag hade glömt min bok på bussen, så nu måste jag på något sätt få tillbaka den :S
Hade också glömt några frågor i bänken i skolan, så jag var tvungen att göra om många frågor. Vi har so prov på onsdag torsdag. Alla ska egentligen göra provet på onsdag men som att jag ska på begravning den dagen så blir det att jag gör provet på torsdag :P
Det blir sovmorgon för mig imorgon. Jag tror begravningen börjar typ klockan 1 eller så...




Två bilder tagna från jennies blogg.
Min kamera är ju trasig men jag ska få bilder från henne och några till så fler bilder kommer ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahahaha..... fia du menar väl of pist inte pist of!?! hihi.... vad gulligt! <3

2010-02-02 @ 17:16:58
URL: http://jenniesvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0