Hemskolning

I dag var det en lugn dag. Blev kanske inte jätte mycket plugg men det var i alla fall skönt. Vi var ju också tvugna att gå ner och äta lunch på skolan för att man inte skulle få skolk. Jennie hade franska innan så hon kom till mig efter det. På vägen dit var det en jätte stor snö hög. Vi var lite busiga och klättrade upp på den typ 4 meter stora snö högen. Men när vi kom upp på toppen blev det problem. Det fanns ingen bra väg ner. Men vi börjar ändå försöka ta oss ner. Och sen plötsligt börjar jennie tappa balansen och så råkar hon putta mig. Så jag trillar ner för snö högen och hela jag blev helt snöig. Jennie bara garvade. Men hon fick lite hämd efteråt ;)
Vi var sen tvugna att töma våra bänkar. Eller några sa att man måste göra det andra sa att man ej behövde det. Jag tömde i alla fall hela bänken och det var inte roligt att gå hem med alla papper. Gud var tungt det var mina armar var döda efter det. Borde kanske kasta lite men har ej orkat göra det :P
Har också varit och tränat idag. Men det blev lugn träning idag, gick cirka 4.5 km. Nu har jag precis duschat och ska börja slänga lite skolsaker annars kommer jag att glömma bort det ;)
En sak till bara, vår skola var på nyheterna i dag. På 4 tror jag att det var.

Och snön fortsätter att falla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0