hola!!!

Glömsk som jag är så glömde jag att skriva igår :S
Men i fredags var jag i alla fall hemma hos tessan och många kom dit och det var skit roligt. Den natten blev det inte så mycket sömn men jag tog igen det natten efter. Idag har jag sovit typ 12 timmar men när jag vaknade imorse så var jag ändå jätte trött och helt borta. Skulle också ha tränat idag men jag har ju inga gånger kvar. Så jag måste köpa ett nytt men om jag köper ett nytt så är ju typ hela min månadspeng slut och de vill jag ju inte ;) Försökte övertala mamma att hon skulle betala åt mig men det ville hon såklart inte. Hon gav mig bara en lektion om att jag måste plannera min ekonomi bättre.
Var också med tess idag. Ja vi gick till henne och gick runt och gjorde lite saker.......
Just det, jag var ju också och shoppade och fikade igår i sollentuna centrum. Köpte en svart linne som var väldigt nödvändigt och en magtröja som var jätte snygg :D Jag tror det var hedvig som hittade den men kommer inte ihåg. Hedvig köpte ju också ett par jätte snygga ljusa jeans från gina. Jag beställde också en macka på waynes coffee och jag fick för tusan en jätte stort fat med mackor och sallad, gurka, skinka och alla möjliga olika saker. Var inte ricktigt vad jag hade tänk mig....
Bilder på mina kläder kommer senare för jag ska dra ner och äta nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0