Jag önskar att jag kunde hjälpa henne

Nu sitter vi på bussen hem. Vi gick en jätte omväg till bussen och sprang som galningar :S Men vi hann med bussen och vi behövde ej vänta. Vi tog också en varsin smoothie på NK. Gud vad den var god, den var lite dyr men det var det värt :) Jag hittade inget och inte heller tess men jennie köpte ett par snygga jeans. Det blev mest att vi var i gallerian eftersom att det är så kallt ute. När jag kommer hem blir det att vi ska fira pappa och äta tårta och så :P Sen ikväll är det ju 90210, the secret life of the American teenages och melrose Place. Det får man inte missa :) Sen så är det typ ingen skola på hela veckan! Men vi ska typ ha hemskolning :S Jag vet inte hur de ska gå till men vi ska typ ha gympa som vanligt. De skriver också att de kan ta någon/några månader innan det är klart. De försöker också hitta andra lokaler vi kan vara i men det verkar inte gå så bra. Vi kommer säkert få gå i några dåliga skit lokaler :o och det är inge bra. Hela situationen är inte alls bra, för att vi kommer att behöva jobba ikapp jätte mycket. Så vi kommer säkert att få jätte mycket läxor sen...... ja vi får se hur de går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0