Jag vet att jag kan ta lång tid på mig

Bloggandet hade jag glömt bort men nu ska jag försöka att bättre mig. Jag lovar :)
Vi har ett stort prov i no imorgon och jag kan inte så mycket, så jag är lite nervös. Blir lite mer pluggande ikväll mer orkar jag inte. Sen ska jag ju också träna imorgon om någon vill med. Blir väl som vanligt spinning 3 km ;)
Men vi ska också ha gäster imorgon, på en vardag!!! Väldigt irriterande. Det är typ mammas kompis och hennes barn som kommer och äter middag hos oss imorgon. Så jag får skynda mig hem efter träningen :P
Vi var också med i en spanska tävling år 6-9 på vår skola. Och gissa vad vi har blivit utsädda till den fjärde bästa i regionen. Så vår lärare tog typ ut de fyra som hade bäst resultat i klassen och sen ska två av dem tävla. Och jag var en av dem fyra :D. Jag vill lungt tävla men jag gissar på att de andra också vill de, så vi får se hur vi löser det. Tävlingen ska typ var i Uppsala vecka 9.
Sen fyller också min pappa år på måndag och jag har inte köpt en ända present till honom! Mamma och jag får väl åka till typ Kista på lördag och köpa någon present. Min pappa är ju på öland nu. Så han kommer hem till sin födelsedag och så åker han typ dagen efter. Känns det inte lite onödigt ? :S
Snart är det också helg, gud vad skönt och måste också komma på något att göra då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0