oj....

Jag märkte precis att senast jag skrev var i tisdag. Och jag som var så säker på att jag skrev igår :S Jag ibland så glömmer man bort är min anledning. Igår var jag hemma, var det här med min farmor. Bara orkade inte mer. Men idag gick jag till skolan, för det var ju nationella testen och det jag gick jätte dåligt och jag menar det :( Vill i alla fall inte tänka på det mer.
Sen efter skolan har jag varit och tränat med, jennie, tess, hedvig och kriss och det blev att jag sprang 4 km. Mycket läxor var det senare när jag kom hem och jag var också tvungen att laga mat. Som att mamma skulle bort ikväll på någon middag.
Nu är jag helt slut, så tv här kommer jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0