Rápido dineros

Hej! Jag skulle ha skrivit ett inlägg tidigare men min mobil dog exakt när jag skulle trycka på publicera :(
Vad som hände igår orkar jag inte berätta om, eller jag kan göra en summering  av dagen. Vi gick 1 mil och fick sluta klockan halv 1, efter det drog jag hem och värmde mig.
Idag var en bra dag, fast jag försov mig lite så jag blev lite sen. Kunde därför inte gå med Frida. I alla fall så möte jag hedvig, Fanny och fia på vägen men när vi kommer fram till klassrums dörren så var den låst. Massor av personer från klassen står också där utanför och bara väntar. Vår lärare har alltså låst dörren för att vi är sena, så vi får stå där någon minut innan vi blir insläppta.
Vi såg också på en film om en tjej som hette Johanna och var mobbad och vi pratade också om grupptryck och sådant. Man fick sig en tankeställare och man kände att man hade gjort saker som inte kanske var så snällt och bra.........
Efter skolan drog jag, Jennie, Hedvig och Kriss till Sollentuna simhall för att träna. Jennie och jag sprang 3 km medans Kriss och Hedvig gick. Vi hade också en bänkpress tävling. Gud vad de var jobbigt men Kriss vann i alla fall:P
Ikväll blir det snabba cash som min rubrik säger fast på spanska ;)
Hedvig ska dock inte med för att hon hade redan lovat att se den med her mother. Så det blir väl bara jag, Kriss och Jennie. Ibland så blir det så att man måste fråga om man skulle vilja följa med eller så. En själv orkar inte alltid fråga…….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0