Snöstrom!!!

Hej :)
Igår kväll var jätte roligt och speciell.
Idag råkade mamma och Harald väckte mig och jag blev så klart skit förbannad. Och det värsta av allt, jag kunde inte somna om. Så det blev väl typ bara 6 timmars sömn, så har väl inte varit på det bästa humöret idag. Och inte nog med det så skulle var vi bjudna på fika av mammas kompis. Så vi drog då till Upplands Väsby, där de bodde, och fikade på bullar och kakor. Dem hade gjort hemgjorda kakor och de var en av de godaste kakorna jag ätit, jag kunde ha ätit upp allihopa :D
De var en tjej i min ålder och två små ungar som var jätte gulliga. Den minsta av dem följde efter mig vart jag än gick :P
Efter det så övertalade jag mamma att vi skulle shoppa i upplands Väsby centrum. Jag hittade några grejer. Se nedan. Men vi var också tvungna att handla mat också :(
Sen på vägen hem, ååå gud alltså vi åkte ju typ i 60 km/h. Och det var ju bara snö på vägarna!!! Så det var inte roligt. Vill inte ge mig ut i snöovädret mer, men jag måste typ. För mamma har beordrat mig att skotta upp vår uppfart. Hon säger att jag aldrig hjälper till hemma, så den här saken måste jag göra. Och det har ju snöat jätte mycket och det är iskallt. Suck..... men jag har inget val.

Ja här var kläderna jag köpte. Två tröjor från MQ och en faktiskt från Lindex. Brukar aldrig hitta något där men hittade den svarta fina tunikan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0