Träning blev det

Vi var typ 7 stcken som skulle göra prov i dag. De andra hade redan gjort det för typ en vecka sedan då jag var på begravningen. Vi fick göra provet efter skol tid och det var ju inte så roligt. Tror det gick ganska bra i alla fall. Sen blev det hem och jag fastnade framför top model men sen ringer jennie och undrar om jag vill träna. Klockan är då tio över och bussen gick tjugo över. Ville såklart träna, så det var bara att packa ihop sakerna och dra ner till bussen. En hemsk sak hände och det var att jag tror jag har tappat min buss remsa på bussen :( Jag hittade den inte på hemvägen.
Inget bra på tv ikväll känns det som eller har jag fel :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0