Vill inte ha snö längre

Precis hemma från skolan. Jag är jätte tränings sugen men jag vet inte vad jag ska träna :S Antingen så drar jag till sollentuna simhall och tränar där eller så går jag ut och springer, typ min vanliga runda, eller så tränar jag hemma. Det är bara det att nu går ju tio i bussen och så jag måste då ta tjugo över. Har beslutsångest men någon träning ska det bli :)
Blev också träning igår, för jag, jennie och hedvig drog till sollentuna simhall och tränade. Det blev gymet och löpbandet. Och gissa vad jag kom upp till 12,5, så jag är väldigt stolt över mig själv. Lite tränings värk däremot :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Relax-avdelningen är grym efter ett träningspass. bubbelpool, ångbastu och vanlig bastu. Lite vilstolar och grejer. Det är mysigt. Det bästa är att man delar allt med killar. Då kan man spana in killarna i bastun. Asså... man har ju handuk på sig och badkläder i bubbelpoolen...... men en gång testade jag att gå utan handduk... det var fett kul och se reaktionerna!!! Killarna försöker se ut som de inte bryr sig... haha ;-)

2010-04-01 @ 15:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0