19 Jan

Hemma från ännu en skoldag. Vi gjorde kärleksmums på hemkunskapen. Vi lottade par och jag kom med Frida. De var något fel med vår ugn märkte vi för vår kaka ville inte bli klar. Sen ser Frida att knapparna på spisen sitter fel. När vår klass typ var tvungen att städa har någon satt tillbaka dem fel!!!! Så vi fick sätta in vår kaka i en annan ugn. Irriterande. Man slutar oftast alltid tidigare på hemkunskapen, vilket är väldigt bra :)
Fridas och mina kärleksmums blev faktiskt goda och åt kanske lite för många :S Jätte mätt nu.

Jag måste också laga mat ikväll, en av min mammas nya krav. Och det fick inte vara någon snabbmat, som typ makaroner och korv. Vet ej vad jag ska laga :S För vi ska till Östra Real klockan 7. Jennie, kriss och tess ska också dit, så vi får se om vi träffas ;)
Så här ska tydligen skolan se ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0