25 januari

Var en lång dag idag eller inte. Dagen var faktiskt väldigt lugn. På sista lektionen så bakade vi kladdkaka på elevens val. Vi ska typ ha dem till den 8:onde, då vi i internationella gruppen ska visa vad vi gör och så. Inte så roligt, men vad gör man inte för att tjäna pengar ?? :S

När jag kom hem började jag att titta på gymnasium och så. Jag känner att jag måste börja bestämma mig som att det inte är så lång tid kvar. Och jag har alltid väldigt svårt att bestämma mig och jag vill värkligen inte välja fel !!! :S  Jag försökte komma fram till någonting men det blev inte så. Det kommer säkert sluta med att jag går på rudbeck eller danderyd. Men vilken linje jag ska gå vet jag i alla fall. Jag ska gå natur natur. Sen hände också en annan sak idag: jag hittade inte pappret där lösenordet stod (man måste ha lösenordet för att man ska kunna logga in och göra sina val) . Så jag fick leta igenom hela huset och det var inte roligt och jag fick panik. För alla säger ju att man inte får tappa bort det pappret. Men sen till slut så hittade jag det och gud vad jag blev glad när jag hittade det. Sen var det ju inte så roligt att jag behövde städa mitt rum på grund av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0