don´t feel good :(

Har varit förkyld nu ett tag. Hade huvudvärk sista timmen och kände mig konstig. Min hals värker och min näsa rinner hela tiden. Det är jätte jobbigt. För jag måste alltid snyta mig några gånger under en dag. Jag hoppas verkligen det blir bättre. Sen har jag väl inte sovit så mycket heller. Så jag får väl försöka att få mycket sömn inatt, så att jag känner mig lite bättre imorgon. Vill värkligen att min förkylning ska gå över tills vi åker till Kittelfjäll om exakt en vecka. Jag vet inte om jag har sagt det, men vi ska på klassresa till Kittelfjäll och åka skidor. Sen är det typ bara svarta och röda backar där och jag som inte är så bra på att åka skidor :S Men det ska ändå bli roligt. Jag får väl öva upp mig ;)
Sen är det fredag imorgon :) veckan är snart slut. Det känns som om vi har gått i skolan typ jätte länge men vi har bara gått i skolan i två ynka veckor. Vi har typ 21 veckor kvar innan vi går ut skolan.

Hit ska vi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0