Fan också!!!!!

Så irriterande. Jag satt och läste ett informations brev inför kittelfjäl och då ser jag att det står att bara tele2 och telia har täckning där!!!! Och jag har tre!!!
Så irriterande, ska säga det till pappa så att han kan byta abonemang någon gång. Vet ej varför jag har tre, eller jo det vet jag. För att pappa säger att det är billigt och bra. Jag får alltså inte tycka till. Och nu ska jag vara i kittelfjäl i tre dagar utan att ha täckning. Jag överlever så klart. Det kanske låter som om världen går under men så är det ju inte så klart. Är bara så jäkla irriterad på att jag aldrig har täckning när vi åker på lägerskolor eller så........

Kommentarer
Postat av: jennoooooooo

hihi stackarn :( det är faktiskt som om världen går under tkr jag varjefall haha :D:D

2010-01-27 @ 21:01:15
URL: http://jenniesvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0