HELG IGEN

Nu var det ett tag sen jag skrev.......
Igår direkt efter skolan skulle tessan på en casting och jennie och jag följde med. Tess var ju så nervös innan. Det var ju utagningen för Stockholm Fashon week och Tess skulle då bli fotad och gå fram och tillbaka framför 15. Så inte undra på varför hon var nervös!!! Så vi åkte tåget in och till östermalm, där utagning var. Jennie och jag fick inte följa med in och titta på när hon gick och fotas :( Tess tyckte inte det gick bra men vi får se om någon vecka då de medelar :P
Sen direkt efteråt var vi alla sugna på att träna. Så vi bestämmde att vi skulle gå på Step up basic. Så det var bra att gå hem snabbt, äta middag och sen dra till Sollentuna simhall. Men vi blev sena och step up:en hade redan börjat. Så vi ville inte gå in dit, som att vi troligtvis inte skulle hänga med som att vi var sena. Så vi tränade på gymet och sprang på löpbandet istället. Blev inte så hård träning men var ju ändå roligt. Den kvällen var jag jätte trött, så jag somnade snabbt.
Min telefon hade inte så mycket batteri på sig men jag trodde att den inte skulle lada ut under natten. Men den gjorde det ändå!!!! Så mitt alarm ringde aldrig. Så jag vaknade halvt till och tyckte att min klocka borde ringa. Sen när jag tryckte på telefonen och tittade så var den såklart avstäng för att batteriet hade tagit slut. Så jag fick spring och titta en annan klocka och då ser jag att klockan är 08:10. Så jag börjar om 20 minuter. Så det var bara att springa och göra sig i ordning. Jag kom faktiskt i tid :) på något underligt sätt.
Nu har jag precis ätit och väntar på att tjejerna ska komma. Vi åkte ner och köpte lite godis och läsk inför kvällen. Det blir en hemma kväll hemma hos mig men massor av godis och chips och så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0