Hemma från skolan

Kom precis hem från skolan som min rubrik säger. Många saker hände idag. Hedvig fastnade i en stol och kom inte loss och vi var sena till lektionen. Det slutade med att hennes dragkedja som hade fastnat i stolen och sen när hon skulle dra bort den, så fastnade den i fingret :S Gud vad de var hemskt. De såg så äckligt ut och vi var tvungna att springa till skolsyster på direkten. Hon tog ju såklart bort den men hedvig har fortfarande ont i fingret och har svårt att röra det.
Sen ikväll drar jag på öppet hus på spånga gymnasium, så dit ska jag ikväll någon gång.
Jag måste också börja packa till kittelfjäll. Vi åker ju dit om 2 dagar. Och det ska bli 25 grader kallt!!!!!!!
Så vi kanske inta kan åka så mycket skidor :S
De tar också 12 timmar att åka dit och vi ska typ åka med en sovbuss. Vi åker klockan 8 på kvällen och kommer fram typ 8 på morgonen. Jag själv tror inte att jag kommer att kunna sova någonting och jag kommer att bli åksjuk. Jag blir alltid det..........
Sen måste jag börja att dra igång. Jag har inte börjat läsa min bok och vi har två prov snart och nationella proven. Men jag orkar bara inte dra igång allting. Jag är för trött.
Nu ska jag ta något att äta, för det var jätte äckligt mat i skolan idag. Sen ska jag också ta ett bad för jag fryser jätte mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0