HEMMA FRÅN TRÄNING

Gud vad jag är trött, jag tog värkligen i !!! Det blev att vi sprang 5 km, vilket jag är väldigt nöjd över :)
Men innan vi kom till Sollentuna simhall så hände en sak. Jag var på väg till bussen, halv springande för att jag var lite sen. Sen när jag nästan har gått upp för hela backen så kommer jag på att jag har glömmt mitt band hemma. Som man måste ha för att komma in. Så jag fick springa snabbt hem och hämta bandet. Först hittade jag inte bandet och fick total panik. Men sen hittar jag den med mammas hjälp. Sen var det bara att springa så snabbt som möjligt till bussen. Samtidigt ringer jennie och undrar var jag är och ställer massor av frågor. Nästan framme så ser jag jennie och jag har då missat bussen :(
Inte så roligt, så jag fick ringa mamma som kom och hämtade oss och körde oss till simhallen. Vi träffar också alicia och frida där, dem skulle ju simma.
Ja så nu har jag ätit och ska duscha. Jag har kommit på att jag skulle vilja ha ett deltids jobb. Ska fixa ett.
Vi får se om jag följer med på step up:en imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0