I´m back

Nu är jag tillbaka. Eller ja tänkte att jag måste börja blogga mer. Jag har helt glömt bort och har haft annat för mig. Har hänt mycket under dessa dagar, har kommit hem från hudiksvall, åkt skidor, varit med kompisar, shoppat, firat nyår, besökt och fått gäster mm. Igår besökte vi mammas kompisar. Vilket var inte så jätte roligt. Det fanns en kille i min ålder eller han var ett år yngre och hans hobby var att titta på pokemon :S Bara lite konstigt tycker jag........
Nu ska jag fixa mig sen ska jag, tess och kriss dra till kista och shoppa.
Sen ikväll har vi blivit bort bjudna igen. Det är en familj i spånga som vi brukar träffa, fast nu har vi inte träffat dem på ett tag. En tjej i min ålder och en i haralds ålder och två tvillning tjejer.
Tess och jag skulle också träna ikväll men tror inte det blir av. Jag har faktiskt inte tränat någonting på hela jullovet.  Jennie och Alicia kommer också hem på onsdag :) ska bli roligt att träffa dem, de har ju typ varit borta hela jullovet ;)
Nu måste jag göra mig i ordning. Bloggar mer senare idag
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0