Ikväll så åker vi !!!

Nu har jag packat klart och ska gå och duscha. Ikväll drar vi till Kittelfjäl. Blir kanske inte att jag bloggar någonting, blir kanske på bussen om jag har täckning. Vi ska samlas vid coop klockan halv 8. Sen har jag också tagit ledigt på måndagen då vi kommer hem. Vi kommer hem typ 5 på morgonen och den dagen tycker de att vi ska gå i skolan :O Men jag har tagit ledigt. Jag gissar på att många gör detsamma. Bussen tar ju ocskå 12 timmar.... Men man ska ju också sova, men blir nog inte så mycket av det.
Vi får se om någon skadar sig också. Brukar alltid bli så men jag hoppas ingen gör det. Framför allat inte jag :S
Kommer säkert att bli jätte roligt. Vi ses när vi ses..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0