imorgon börjar skolan

ja imorgon börjar skolan känns ju inte så roligt. Jag vill inte att lovet ska ta slut, jag vill sova ut. Det som är bra imorgon är att vi börjar klockan 10 !!! det kommer vi att göra varje måndags tills vi går ut nian. Vi slutar klockan halv 4 imorgon vilket inte känns så roligt. Man får hoppas att veckan går fort ;)
Har också äntligen fått tillbaka min mobil. Idag blev det shoppping med mamma, köpte några saker men som att min kamera är sönder så kan ni tyvärr inte få se dem. Måste fixa min kamera !!!!
Min kompis tess har också äntligen kommit upp på nish Mangengesments sida!!!!!!! Vilket tog ett väldigt långt tag, men hon blev såklart jättebra :)
Nu ska jag ta en dusch :P
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0