Jag är pank!!!

snart åker vi till kittelfjäll och det ska bli roligt. Men det känns som om jag behöver massa saker till dess. Behöver en tjock och varm tröja och vantar bland annat. Men som att jag är pank vet jag inte hur det ska lösa sig. Och när jag säger att jag är pank menar jag det. Jag har inga pengar kvar på kortet :(
Jag får nya pengar om en vecka, så till dess får jag inte slösa pengar. Sen måste jag ha fickpengar med mig till kittelfjäll. Måste övertala mamma att jag får pengar av henne, annars kommer jag ju inte att ha med mig några pengar alls!!!!
Blir också träning idag igen tror jag. Mina förälldrar gillar inte det, för de tycker att jag är för förkyld och att jag får inte riskera att bli sjuk till kittelfjäll. Men jag ska försöka att övertala dem. Jag mår väl inte jättebra. Ont i halsen, näsan rinner och varje morgon jag vaknar har mina ögon varat jätte mycket. Det är jätte konstigt. Jag tror jag orkar, men vi får se. För det är ju alltid så skönt att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0