Min söndag och lite annat

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har bland annat städat mitt rum, så nu är det rent i alla fall. Blev ett samtal med Hedvig på mobilen hur vi gör med kungsberget. Min förkylning har bara blir inte så bättre. Min näsa rinner och min hals känns konstig och jag är hes. Men som att jag har typ bara har vilat idag så har den väl blivit lite bättre.
Vill/Skulle träna imorgon, men det kanske inte är så smart...

Jag skickade också ett mail till Frida tidningen som att det tagit så långt tid att få veta vem som vinner. Och dem sa att det kommer att stå i nästa nummer av Frida som kommer att komma ut på onsdag. Så jag får väl gå hem till jennie eller hedvig eller någon annan. För dem som prenumererar på Frida tidningen får tidningen på måndagen istället för på onsdagen. Klant som jag var så kändes de ju självklart att de skulle skriva det i ett nummer av en tidning. Jag tror att vinnaren presenterar kläderna i det numret. Så jag tror inte att jag har vunnit. Men vi får se, man kan ju alltid hoppas. Men jar är ändå väldigt glad att jag kom med över huvud taget :P Jag vinner vilket fall som helst ett par gummistövlar !!!!!

Sen har jag fått veta att jag måste ta ledigt från skolan den 3 feb (en onsdag). Vi sak tydligen begrava min farmor då. Så den veckan blir en kort vecka för mig. Eftersom att vi är lediga på måndagen, som att vi kommer hem från kittelfjäll den dagen. Sen på torsdagen är det ju fridluftsdag och då blir det inga lektioner :)
Sen har vi också två prov den veckan, jippie...... Ett är på onsdagen, då jag ska ta ledigt. Jag funderar på om jag ska gå första lektionen och göra provet eller inte. Kanske inte kan fokusera den dagen eller ja jag vet inte :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0