Nu bloggar jag igen

Idag vaknade jag väldigt tidigt. Jag vet inte varför men jag bara gjorde det. Jag sov väldigt dåligt. Jag tänkte åka och besöka rudbeck med min mamma men det blev att jag åkte dit med tess och kriss istället. Gud vad mycket folk det var där, vi träffade jätte många vi kände. Jag har blivit mer possitiv att gå där nu. Efteråt åkte tess till sin mormor och kriss och jag åkte till sollentuna och åt lunch där. Blev bjuden på lunch av kriss :)
Jag kunde ju inte köpa något som att jag är pank. Men kriss köpte en jätte söt bh. Sen stannade vi och såg på när Frida och musikal gruppen sjöng och dem var jätte duktiga. Det var väldigt mycket folk där, så det var bra gjort av dem. Sen såg kriss och jag också på kriss lillebrors innebandy match. De förlorade tyvärr men det var ändå väldigt bra. Vi kom väl hem runt 5. Efter det var jag jätte sugen på att träna, så pappa och jag åkte och tränade på puls och träning. Det var väldigt jobbigt och jag blev aldelles svimfärdig. Så ikväll blir jag hemma.
Blir nog att ingen gör något ikväll. Alla är ju typ borta eller orkar inte.
Nu blir det Robinsson för mig. Jag har själv funderat på om jag själv skulle vilja vara med på det eller inte. Det skulle nog vara väldigt tufft. Vet ej om jag skulle orka men det skulle vara coolt. Man vill ju väldigt gärna vinna då :P
Nu börjar det, vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0