Bada bada

En väldigt stor fördel med att vi har landställe på Öland är att vi bor så nära havet. De är typ drygt 1 km dit och om man tar cykeln går det på noll tid. Jag har typ badat jättemycket och för er alla som kallar mig badkruka, där ser ni :D
Igår åkte vi och badade på Böda sand och de ska typ vara Ölands finaste strand. De var jätte fint där med jätte mycket folk. Dem hade också jätte många volleyboll nät och jag bara önskade att jag hade tagit med mig en volleyboll. De hade också som en stor flyt bräda som låg en bit ut på havet och där hoppade vi en del ifrån. Våra grannar följde också med, som bestod av Lukas och Andreas, båda i min ålder. Rolig dag kan man säga och kommer säkert åka dit igen :D

Vi grävde också ner Lukas i sanden, bjuder på en bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0