Heloj

De var länge sedan jag skrev nu :p Man glömmer enkelt och jag måste bara säga att det finns bättre saker än att sitta vid datorn. Nu har vi i alla fall gäster. Vi har de typ hela tiden. När ena åker kommer dem andra.
Idag har vi varit en full dag och  vi har bland annat badat på Böda. De filmade också in en serie om camping där som ska sändas i höst. De gick runt med kameror och intervjuade folk och så. De kom faktiskt fram till pappa när han var på en loppis där. Så vi får se om han kommer i tv till i höst ;)
Just nu sitter jag här med Madde och Harald och Linda, som kommer snart. Linda och jag busade lite med Harald och gick in på hans facebook och gjorde lite saker. Så nu är han skit förbannad och snackar om hämnd och jag bara vill att Linda ska komma nu :S
Imorgon fyller förresten Madde 12 år, så då blir det att fira henne.
Och Jennie om du läser det här så måste jag bara säga att löftet är brutet för länge sedan :( Du förstår de är skit svårt att hålla de när man har gäster för man fikar alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0