I´m alive

De har inte blivit så mycket bloggande här nere från Öland. De har varit fullt upp kan man säga. Midsommar och midsommarafton var skit roliga med roligt folk. Vi hade två familjer som bodde hos oss under torsdag till söndag.
Barnen i ena familjen var som alltid jätte klängiga på mig och jag fattar inte ens varför. Blev jätte retad av de av killarna som var här. De lärde mig vad "fekke" betyder, höll på att bli galen innan jag kom på vad det betydde.
En av familjerna hade en kille som var 16 och han hade tagit med en kompis, Fredd. De visade sig sedan att Fredds gamla matte lärare också skulle fira midsommar med oss, HAHAHAHAHAHA. Gud vad man skrattade åt de, jätte pinsam situation för honom däremot.

Min familj är mycket för traditioner, så vi följde typ alla midsommarens traditioner, äta sil, dansa kring midsommarstången mm. Förutom att fira midsommar har de blivit mycket bad, fotbollsmatcher och sena kvällar mm. Väldigt trött nu men de får jag tåla. Nu när alla har åkt känns det jätte tomt. Från att ha varit 16 personer till 3 personer känns det jätte tomt och tråkigt här.
Kom precis på en sak, vi var 16 personer och de var barn från 16 månader till 16 år, hahahaha. Dålig humor jag har. Killarna som var här och jag kom på att de är faktiskt mycket enklare att vara kille. Tänk efter själv så får du se ;)
De blev många bilder som knäpptes under helgen och här kommer några få bilder. En del är väldigt knäppa men de bjuder jag på. När jag bland annat ser första bilden börjar jag asgarva :D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0