JAG ÄGER!!!

Nu är vi hemma från en underbara Borgholm. Dagen har varit hektisk men väldigt roligt. Vi anmälde oss och jag köpte en tröja där, de står "Viktoria loppet 2010" på tröjan och den är svart med vit text (bild kommer). Jag valde att springa Viktoria joggen som är 4 km eftersom att jag inte känner mig inte vältränad inför 9 km. Min pappa däremot valde att springa 9 km och de gick bra för honom.

Jag sprang först av oss och jag sprang klockan halv 6. Först var det frisisk och svettis gympa och sen gick starten. En sak hände däremot, jag missade starten :S Jag stod och pratade med mamma och Linda och sedan börjar alla bara springa. De sa inte ens klara färdiga gå, så jag fick rusa iväg. Min mobil krånglade också jätte mycket och jag hade tänkt lyssna på musik på den, men det ville den inte. Jag presterar ju så mycket bättre med musik men de fick duga utan.
Men det gick skit bra att springa och gissa vad jag sprang på ?!?!?!?! JAG SPRANG PÅ 18.53 MIN :D :D :D
Nytt rekord och jag var bland dem tio först som kom in i mål :D Jag är as glad och skit stolt över mig själv. Tyvärr så kommer dem resultaten ej komma upp på deras hemsida, men jag kommer alltid komma ihåg vad jag fick :D
Är överlycklig just nu :D

Bilder från dagen kommer imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

gooodiegooodie :D<3

2010-07-16 @ 13:39:41
Postat av: astrid

Grattis! Hur långt sprang du?

2010-07-16 @ 14:38:17
URL: http://aiysh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack :)

Jag sprang 4 km :P

2010-07-16 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0