Pinsamt

När vi var på stranden här om dagen med våra grannar så hände en lite pinsam sak. Jag satt och pratade med killen som var i min ålder och vi pratade om Aragon. För er som inte vet är de en bok men den finns också som film. Jag gillade filmen mycket, kanske var för att Aragon var så sött men aa. Han läste i alla fall andra boken om Aragon och han berättade också att första boken och filmen var så annorlunda. Boken var så mycket bättre och i filmen hade de skippat jätte mycket. Sen frågade han mig och jag kanske ville låna boken av honom. I den situationen kändes de fel och säga " Nej de vill jag inte" så jag sa istället "aa de låter väl bra". Sen började vi prata om något annat.
Senare när vi kommer hem säger vi hej då och dem går hem till sig. Efter ett tag knackar de på våran dörr och då står han där med boken i handen !!!!! Jag blir helt chokade. Han ger mig boken, på 600 sidor, och säger något i stilen " här är boken, du ville ju läsa den :) "

Jag ville ju inte ens läsa boken men nu känner jag mig nästan tvungen. För när jag lämnar tillbaka den kommer han säkert ställa någon fråga om boken. Som tex: hur var den? gillade du när dem gjorde si och så här? mm.
Blir väl tvungen att läsa boken. Fast om jag gillade filmen borde jag väl gilla boken, det är bara det att den är på 600 sidor !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0