Yesterday

Igår glömde jag skriva, sorry everyone. Vaknade igår lite tidigare för att vi skulle gå på Ölands största marknad i Algotsrum. Den var faktiskt väldigt stor och de fanns typ allting på den marknaden. Jag hittade en jätte snygg hatt men den var för stor och den fanns inte i mindre storlek :(
Vi var i alla fall där i några timmar, sedan drog vi hem igen. Då var de dax för att städa huset för min mamma skulle komma typ klockan 7. De är alltid så hemma hos oss, ska mamma komma hem då ska huset vara skinande rent. Jag damsög hela huset bland annat men de fick jag göra om de för att jag hade gjort det för slarvigt:O
Pratade också i mobil med Hedvig igår, vi pratade cirka 2 timmar. Så jag gissar på att pappa ej kommer att bli glad när min mobil räkning kommer. Men de var såklart värt de :)
Igår blev de grillat till middag som är min favorit. Efter middagen sen drog jag ut och sprang min vanliga runda här på Öland, 8 km. De gick lite snabbare än vanligt och jag märker att jag bara blir bättre och bättre. Jag har nu sprungit varanan dag ett tag nu, kanske i två veckor. Men jag ökade streckan här på Öland. Jag bara älskar att springa, de är så skönt och jag mår så bra av de. Om jag inte springer mår jag dåligt och kan enkelt bli trött. Jag måste ju sen öva upp mig inför Viktoria Loppet som är den 15 Juli.
När jag kom hem blev de fil och bär och ett avsnitt av Morden i Midsummer. Den serien älskar jag att se på somrarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0