1806

Har inte bloggat på ett tag och de har varit för att jag inte har kännt för de. De har hänt mycket under denna tid, både hemska, roliga och sorliga saker. Orkar inte berätta allt som har hänt under denna vecka som vi har haft sommarlov. Jag har i alla fall gjort mycket och aldrig fått tid för datorn.
Just nu sitter jag i bilen på väg till Hudiksvall. Min mamma kommer från Hudiksvall och många släktingar bor där uppe. Så vi ska åka och hälsa på dem över denna helg. Egentligen skulle jag ju ha varit hemma och åkt in till stan med jennie för att se bröllopet men mamma hade andra planer. Hoppas du hittar någon annan jennie som vill åka in till stan och se bröllopet :)
Förut tyckte jag alltid de var ganska långt att åka till Hudiksvall men sen vi köpte sommarsälle på Öland är denna bilfärd jätte kort.
Tänkte lägga upp lite bilder på saker jag köpte och så men har inga bilder eftersom att jag sitter vid mammas dator.
Jag har i alla fall kameran med mig, så blir nog lite bloggande där uppe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0