Heellllooooo

Idag skulle mamma och jag ha träffat hennes kompisar som bor i stan. Men de var tvungna att ställa in som att en av dem var sjuk. De blev istället att jag var med Tess. Vi gjorde praktiskt taget inte så mycket, vi pratade mest om allt och inget. Vi bakade också muffins som vi ska ha med oss imorgon till skolan, klassens dag. De blev misslyckade kan jag säga och jag vet inte om jag vill att någon ska äta dem. Jag tror de blev 30 stycken så alla kommer i alla fall få en var. Jag tycker att det känns lite fånigt att vi ska på klassens dag äta kakor. De kommer ju gå jättesnabbt och vad ska vi göra sen ?
Jag slutar skolan jätte snart och jag vill på ett sätt göra det men å andra sidan inte. Jag kände för att skriva ner min sista vecka i skolan och så här lyder den

Måndag
Fm: Fotbollsmatch. Runan-Vibyskolan
Em: Klassens dag

Tisdag
Fm: Vanliga lektioner
Em: Fotbollsmatch. 9:orna-Lärarna

Onsdag
10-14 tömma bänken samt städa klassrummet
15:30 samlas i klassrummet i finkläder.Avslutning där till 16:20.
Sen går vi ner till V-bon och har gemensam skolavslutning med resten av skolan.
17:30 kommer limousinerna.
18:15 Äta på Hard Rock Cafe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0